Sorena

ساخت وبلاگ

 تجهیزات جونیپر

تجهیزات جونیپر (Juniper Router)

کمپانی جونیپر (Juniper Router) به عنوان یکی از شرکت های پیشتاز در صنعت شبکه، محصولاتی تجهیزات جونیپر از جمله روتر جونیپر، سوئیچ جونیپر، نرم افزار مدیریت کارت شبکه، محصولات امنیتی شبکه و فناوری مانند فایروال جونیپر را تولید و به بازار ارائه می کند. شرکت جونیپر با ارائه راهکارهای ویژه در زمینه بهینه سازی و ارتقای امنیت شبکه باعث افزایش بهره وری و کاهش مشکلات ناشی از ضعف های امنیتی شده است. محصولات شرکت Juniper با بهره مندی از سیستم عامل منحصر بفرد  JunOSکه به عنوان یکی از نقاط قوت این شرکت در اغلب محصولات شرکت جونیپر دیده می شود، عملکرد فوق العاده ای را در تمام زیرساخت های شبکه ارائه میدهند.

معرفی روتر Juniper

بصورت کلی سری های روترهای جونیپر میتوانند موجب انعطاف پذیری در شبکه های متوسط تا بزرگ شده و همچنین با پشتیبانی از قابلیت های خودکارسازی فرایندها آسودگی خاطر را برای مدیران شبکه بهمراه بیاورند. مشتریان میتوانند از سری های زیر، برحسب نیاز و ظرفیت شبکه خود، در طراحی و پیاده سازی شبکه خود بهره مند شوند:

  • روتر Juniper سری MX: روتر جونیپر MX برای شبکه های بر مبنای نرم افزار انتخاب هوشمندانه ای میباشند و ظرفیت بالا و امنیت را در یک پلتفرم ارائه میدهند.
  • روتر Juniper سری PTX: روتر جونیپر PTX مناسب برای شبکه های پیشرفته و لایه Core شبکه هستند و با بهره گیری از پورت هایی با ظرفیت 100G و 400G پاسخگویی نیاز شبکه های WAN در دیتاسنترها باشند.
  • روتر Juniper سری ACX: روتر جونیپر ACX به عنوان راهکاری قابل اطمینان برای لایه Access و Aggregation بحساب میاید.
  • روتر Juniper سری SRX: روتر جونیپر SRX از روترهای جونیپر مناسب برای لبه شبکه در شعب و دیتاسنتر بوده و از قابلیت های امنیتی فایروال جونیپر نیز پشتیبانی میکنند.

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه تجهیزات Juniper با کارشناسان بازرگانی شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار کنند.

Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : تجهیزات جونیپر, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 106 تاريخ : سه شنبه 29 شهريور 1401 ساعت: 12:44

 فایروال فورتی آنالایزر FortiAnalyzer

فایروال فورتی آنالایزر FortiAnalyzer

شرکت Fortinet با ارائه سری دستگاه های FortiAnalyzer  قادر به آنالیز و بررسی دقیق پکت ها و ترافیک ها در انواع شبکه های WAN، Cloud و مجازی میباشد. این دستگاه ها با هماهنگی کامل با سایر تجهیزات Fortinet قادر به ذخیره سازی Log ها و گزارش دهی های سفارشی شده با جزئیات کامل در فرمت های مختلف بوده و امکان ارسال گزارش ها و لاگ ها از طریق ایمیل و پیام کوتاه دارند. همچنین FortiAnalyzer قادر به خودکارسازی و زمانبندی فرایند ها بوده و با ابزار های تحلیل و مانیتورینگ پیشرفته مناسب جهت استفاده در مرکز عملیات شبکه NOC و مرکز عملیات امنیتی SOC سازمان ها میباشد.

ویژگی های دستگاه FortiAnalyzer

دستگاه FortiAnalyzer با قابلیت های بیشمار در زمینه گزارش دهی و مانیتورینگ پیشرفته سبب پایداری و ایمن سازی شبکه میشود. از ویژگی های بارز این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

    • قابلیت گزارش دهی در بیش از 700 قالب آماده و سفارشی شده در فرمت هایPDF ، HTML ، CSV و XML
    • قابلیت ارسال خودکار و زمانبندی شده گزارشات از طریق ایمیل و پیام کوناه
    • قابلیت استفاده به دو صورت دستگاه سخت افزاری و نرم افزار قابل نصب بروی ماشین مجازی
    • قابلیت ذخیره لاگ و گزارش گیری از تجهیزات و سرویس های FortiGate، FortiClient، FortiManager، FortiSandbox، FortiMail، FortiWeb، FortiAuthenticator، Generic syslog و غیره
    • قابلیت ذخیره سازی و بایگانی پیشرفته لاگ ها و گزارشات
    • قابلیت تشخیص بدافزار ها ، اسیب پذیری ها و سایر تهدیدات امنیتی
    • قابلیت جستجوی پیشرفته بر اساس فیلتر های اعمال شده در بین لاگ ها و گزارشات
    • قابلیت های بصری شامل نمایش ترافیک ها و فعالیت ها بر روی نمودار ها ، گراف ها ، نقشه و غیره
    • مجهز به قابلیتService Level Agreement (SLA) جهت تضمین کیفیت سرویس
    • قابلیت پشتیبانی از Playbook ها جهت خودکارسازی فرایندها
    • پاسخ دهی خودکار به انواع حملات و تهدیدات امنیتی
    • مجهز به پنل Event Management جهت مانیتورینگ انواع سرویس ها و معماری های شبکه همچون SD-WAN, SSL VPN, wireless و غیره
    • پشتیبانی از قابلیت اهراز هویت یکپارچه single sign-on(SSO)
    • قابلیت Indicator of Compromise (IOC) جهت بررسی حملات و ردپاها و جلوگیری از آسیب پذیری ها

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات Fortinet با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : فایروال فورتی آنالایزر FortiAnalyzer, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 116 تاريخ : سه شنبه 29 شهريور 1401 ساعت: 12:44

 فایروال فورتی منیجر FortiManager

فایروال فورتی منیجر FortiManager

شرکت Fortinet با ارائه سری دستگاه های FortiManager قادر به مدیریت و پیکربندی جامع و متمرکز تجهیزات Fortinet بوده و با قابلیت های فراوان همچون نصب بروزرسانی ها ، اعمال پالیسی ها به تجهیزات و سرویس ها ،مدیریت سطح دسترسی کاربران، زمانبندی و خودکارسازی فرایند ها سبب یکپارچه سازی، مدیریت متمرکز ، تسهیل فرایند ها در انواع شبکه های WAN، Cloud، Virtual و غیره میشود. این نرم افزار با مدیریت متمرکز VPN ها ، شبکه های SD-WAN و غیره سبب مدیریت آسان و کنترل دسترسی ها و فعالیت ها در سطح شبکه میشود و مناسب جهت استفاده در بخش های SOC و NOC سازمان ها میباشد.

ویژگی های فایروال FortiManager

دستگاه FortiManager با قابلیت های بیشمار در زمینه مدیریت پیشرفته و متمرکز تجهیزات Fortinet سبب اتوماتیک سازی و تسهیل فرایند ها در شبکه میشود. از ویژگی های بارز این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

    • پنل مدیریتی جامع با قابلیت هماهنگی و مدیریت کامل تجهیزات و سرویس های Fortinet
    • قابلیت پشتیبانی دستگاه های FortigateandFortiCarrier FortiAP , FortiMail, FortiWeb , FortiAnalyzer , FortiSwitch , FortiSandbox و FortiGate
    • پشتیبانی از قابلیت های API Restful جهت خودکارسازی فرایند ها
    • قابلیت بروزرسانی تجهیزات و نصب Patch های امنیتی به صورت خودکار و دستی
    • قابلیت مدیریت و پیکربندی VPN ها
    • قابلیت مدیریت و پیکربندی شبکه های SD-WAN
    • قابلیت سازگاری با سیستم های ITSM جهت اعلام هشدار های امنیتی و تغییرات اعمال شده

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات Fortinet با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : فایروال فورتی منیجر FortiManager, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 86 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 12:53

 فایروال فورتی وب FortiWeb

فایروال فورتی وب FortiWeb

شرکت Fortinet با ارائه سری فایروال های وب FortiWeb که از نوع فایروال های web application firewall (WAF) میباشد قادر به شناسایی و جلوگیری از انواع تهدیدات امنیتی در اینترنت میشود این نرم افزار با هوش مصنوعی قوی و قابلیت های Machine leaing قادر به پردازش حجم وسیعی دیتا های تحت وب بوده و انواع URL های مخرب ، ویروس ، تروجان ها و آسیب پذیری های دیگر را به سرعت شناسایی و جلوگیری میکند. همچنین FortiWeb قادر به هماهنگی با انواع شبکه های با Cloud, Virtual, On-Premises میباشد و با اعمال پالیسی های متنوع قادر به ایمن سازی شبکه از تهدیدات اینترنتی میباشد.

ویژگی های فایروال FortiWeb

سری WAF های FortiWeb با قابلیت های بیشمار در زمینه کنترل ترافیک ، شناسایی و جلوگیری از انواع آسیب پذیری ها و تهدیدات امنیتی بر بستر اینترنت با ابزار های پیشرفته سبب ایمن سازی شبکه میشوند. از ویژگی های بارز این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

    • جلوگیری از حملات مختلف همچون Cross Site Scripting، Application Layer Attacks، SQL Injection ، Buffer overflows، Session Hijacking
    • جلوگیری از حملات Bot ها
    • قابلیت پشتیبانی شبکه های مجازی همچون VMware, Microsoft Hyper-V, Citrix XenServer, Open Source Xen, VirtualBox, KVM, and Docker platforms
    • قابلیت پشتیبانی شبکه های ابری همچون AWS, Azure, Google Cloud, Oracle Cloud
    • قابلیت جلوگیری از حملات Defacement
    • قابلیت پیکربندی ابزارهای Caching و Compression

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات Fortinet با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : فایروال فورتی وب FortiWeb, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 86 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 12:52

فایروال فورتی گیت FortiGate

امروزه با توجه به حجم عظیم بدافزار ها ، ترافیک های مخرب و تهدیدات امنیتی نیاز به دستگاهی قدرتمند جهت جلوگیری از انواع تهدیدات IPS و IDS در سطح شبکه میباشد . شرکت Fortinet با ارائه سری فایروال های FortiGate قادر به کنترل امنیتی بر روی انواع ترافیک ها و سرویس ها در شبکه میباشد و با ویژگی های متنوعی همچون پشتیبانی انواع VPN، قابلیت وب فیلترینگ، فایل فیلترینگ،  AntiSpam ، ابزار های مدیریت ترافیک و اعمال پالیسی های متنوع جهت شناسایی و جلوگیری از جدیدترین آسیب پذیری ها با هوش مصنوعی قدرتمند و قابلیت هایMachine leaing قادر به پردازش حجم وسیعی از دیتا بوده و انواع بدافزار ها همچون ویروس ها ، تروجان ها و آسیب پذیری های دیگر را به سرعت شناسایی و از نشر آن ها جلوگیری کرده و شبکه ای امن و پایدار را به ارمغان می آورد.

ویژگی های فایروال فورتی گیت

سری فایروال های FortiGate با قابلیت های بشمار در زمینه کنترل ترافیک ، شناسایی و جلوگیری از انواع بدافزار ها و تهدیدات امنیتی بسیار کاربردی میباشند. از ویژگی های بارز این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

مجهز به آنتی ویروس پیشرفته جهت اسکن و جلوگیری از نشر انواع بدفزار ها همچون Virus، worm، ، Trojan ، rootkit  ، spy و آسیب پذیری های دیگر
قابلیت Traffic Shaping جهت کنترل ترافیک و اعمالی پالیسی و محدودیت بر روی ترافیک مصرفی در قسمت های مختلف شبکه
پشتیبانی از انواع VPN tunnel همچون IPSec و SSL VPN
مجهز به سیستم پیشگیری از نفوذ IPS
قابلیت جلوگیری از حملات Dos یا DDoS
فابلیت هماهنگی با نرم افزار FortiAnalyser جهت مانیتورینگ پیشرفته ترافیک ها و فعالیت ها در سطح شبکه

Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : فایروال فورتی گیت FortiGate, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 95 تاريخ : يکشنبه 13 شهريور 1401 ساعت: 12:48

خرید Fortinet

شرکت Fortinet   در سال ۲۰۰۰ با دیدگاه ارائه امنیت گسترده و یکپارچه با کارایی بالا در زیرساخت فناوری اطلاعات شروع به فعالیت نمود. در حال حاضر این شرکت بعنوان یکی از شرکت های پیشروی جهان در حوزه تولید تجهیزات امنیت شبکه فعالیت میکند و از اولین کمپانی های ارائه دهنده تجهيزات مديريت يکپارچه تهديدات Unified Threat Management (UTM) می باشد.

بطور کلی، خدمات شركت Fortinet شامل شامل فايروال های نسل جدید، آنتي ويروس، VPN، سيستم جلوگيري از نفوذ (IPS)، جلوگيري از هرزنامه ها، فيلتركردن سايت ها و مديريت ترافيك مي شوند.

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس با کارشناسان بازرگانی شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار کنند.


محصولات شرکت Fortinet

شرکت Fortinet برحسب هر نوع نیاز در حوزه امنیت شبکه، محصول اختصاصی مرتبط با آن نیاز را ارائه داده است که در ادامه به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم:

فایروال FortiGate

یکی از برترین و معروفترین محصولات شرکت Fortinet که جزو فایروال های با عملکرد بشدت موثر و رده بالا در حوزه برقراری امنیت شبکه به شمار می آید، فایروال FortiGate میباشد. فایروال Fortinet که با نام FortiGate، در طیف گسترده ای از دسته بندی ها، متناسب با هر محیط در دسترس است تا مجموعه گسترده ای از عملکردهای امنیتی و شبکه های نسل بعدی را ارائه دهد.

Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : خرید Fortinet, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 89 تاريخ : يکشنبه 13 شهريور 1401 ساعت: 12:44

خرید FINDFACE

FindFace

فناوری تشخیص چهره چیست و چه کاربردهایی دارد؟

تشخیص چهره یک فناوری بیومتریک است که با استفاده از تجزیه و تحلیل الگوهایی که از صورت یک فرد به دست می آورد، قادر است افراد را از یک دیگر تشخیص دهد و آن ها را شناسایی نماید و بتواند هویت افراد را تایید کند. در سال های اخیر از فناوری تشخیص چهره در بسیاری از زمینه های استفاده شده است مانند استفاده از این فناوری برای بازگشایی قفل صفحه گوشی های هوشمند تا کاربردهای بسیار مهم امنیتی در سازمان های مختلف. قابلیت استفاده در اهداف و زمینه های مختلف باعث شده که فناوری تشخیص چهره طیف وسیعی از کاربردها را داشته باشد و محبوبیت خاصی در بین سازمان ها، شرکت های مختلف و… بیاید.

یکی از دانش آموختگان دانشگاه هنری رودچنکوی روسیه به نام ایگور زتکو در پروژه ای تحت عنوان Your Face Is Big Data ثابت کرده است که کاربران اینترنت باید بیشتر مراقب امنیت خود باشند، ایگور در طول بازه ی زمانی معین از کسانی که در مترو روبروی وی می نشستند به صورت نامحسوس عکسبرداری کرده و توانسته از این طریق ۱۰۰ عکس را جمع آوری کند، پس از این ایگور با استفاده از نرم افزار FindFace توانسته تا با دقت ۶۰ الی ۷۰ درصدی افراد را شناسایی کرده و بتواند آنها را در شبکه های اجتماعی ردیابی کند.

حال فکر کنید هکرها و یا دستگاه های امنیتی چه نرم افزارهایی را برای این منظور استفاده می نمایند، به هر حال ایگور متوجه شده است که تشخیص هویت برای افراد بین ۱۸ الی ۳۵ ساله با دقت بیشتری امکان پذیر است تا افراد کهنسال، ایگور توانست تا با ردیابی افراد در شبکه های اجتماعی اطلاعات زیادی را راجع به زندگی آنها، محل سکونت و غیره کسب کند. ایگور زتکو در رابطه با پروژه ی خود می گوید:

” نتیجه ی پروژه نشان می دهد که پیشرفت تکنولوژی در تضاد با حفظ حریم خصوصی افراد عمل می کند و این چشم اندازی از آینده ی حریم خصوصی افراد در آینده است. “

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : خرید FINDFACE, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 98 تاريخ : شنبه 12 شهريور 1401 ساعت: 13:28

خرید Milestone

خرید Milestone

شرکت دانمارکی Milestone از شناخته ترین شرکتهای تولید کننده دوربین های مدار بسته و ابزارهای مدیریت ویدئو بوده و نرم افزارهای مختلفی را با قابلیت های گوناگون تولید کرده است. نرم افزار Milestone XProtect  از پرطرفدارترین محصولات این شرکت می باشد که با بهره گیری از رابط کاربری بسیار ساده مناسب برای هر سازمانی است.

نرم افزار XProtect  با پشتیبانی از 900 مدل دوربین مختلف از 80 تولید کننده معتبر باعث شده است که مدیریت تصاویر دوربین مدار بسته نسبت به گذشته قابل اطمینان و آسان تر گردد.

معرفی نرم افزار Milestone XProtect

از نرم افزار XProtect می توان بعنوان یکی از قدرتمند ابزارها برای مدیریت دوربین های مداربسته تحت شبکه در مقیاس های بسیار بزرگ دانست که از تعداد نامحدود دوربین ، کاربر و سایت پشتیبانی کرده و می توان بوسیله آن دسترسی های متنوعی برای مدیران و کاربران ایجاد کرد.

این محصول از جدیدترین نسل دوربین‌های تحت ‌شبکه پشتیبانی کرده و امکان مدیریت تصاویر را بصورت آنی مهیا میگرداند. همچنین از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به ارسال هشدارها از طریق موبایل، مدیریت پیشرفته دوربین‌های LPR و کنترل تردد و بسیاری قابلیت ریز و درشت دیگر اشاره کرد.

مشتریان میتوانند این محصول را در نسخه های زیر با تنوع مختلفی از ویژگی ها تهیه نمایند:

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : خرید Milestone, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 92 تاريخ : شنبه 12 شهريور 1401 ساعت: 13:25

خرید Radware

خرید Radware

شرکت Radware یک موسسه شناخته شده بین المللی میباشد. کمپانی Radware بعنوان یکی از پیشتازان ارائه دهنده راهکارهای امنیتی برای بسترهای فیزیکی،کلود و دیتاسنترها شناخته میشود. محصولات این شرکت با ارتقای امنیت زیرساخت، اپلیکیشن، و سرویس های موجود در سازمان های پیشرفته، به آنها امکان انطباق سریع با آخرین تغییرات این صنعت را میدهد.

مهم ترین محصولات و خدمات Radware شامل سرویس های زیر میباشد:

  • اپلیکیشنCloud WAF Service : پیاده سازی امنیت وب اپلیکیشن ها
  • اپلیکیشن Bot Manager: پیاده سازی امنیت اپلیکیشن های وب در برابر بات ها و تهدیدات اتومات
  • اپلیکیشن API Protectionمحصولی برای برقراری امنیت APIها
  • اپلیکیشن Kubeetes WAFسرویس WAF برای محیط های CI/CD
  • اپلیکیشن DefenseFlowراهکاری Radware برای شبکه های SDN برای کاهش حملات
  • سرویس DDoS Protectionسرویسی برای محافظت در برابر حملات DDoS
  • دستگاه DefenseProراهکاری برای پیاده سازی DDoS Protection، Inteet Pipe Saturation، SSL-Based Attack Protection در سطح شبکه
Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : خرید Radware, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 91 تاريخ : پنجشنبه 10 شهريور 1401 ساعت: 12:28

خرید F5

محصول F5

f5

امروزه و در دنیای تکنولوژی شرکت های زیادی وجود دارند که در حوزه های مختلف از جمله شبکه و زیر ساخت، امنیت و غیره مشغول به فعالیت هستند. شرکت F5 جزو معدود شرکت هایی است که بصورت کاملا حرفه ای در حوزه امنیت راهکارهای مختلفی را ارائه داده است.  

کمپانی F5 در سال ۱۹۹۶ کار خود را با تولید تجهیزات  Load Balancing با نام تجاری BIG-IP آغاز کرد. نحوه کار این تجهیزات به گونه ای است که اگر یکی سرورها بدلایلی خاموش شود و یا ترافیک بیش از حدی بر روی آن وجود داشته باشد، این محصول بخشی از ترافیک یا تمامی ترافیک موجود بر روی سرور را به سمت سرور های دیگری که تونایی پاسخگویی ترافیک موجود را دارا می باشند، ارسال می نماید.

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس با کارشناسان بازرگانی شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار کنند.
Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : خرید F5, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 84 تاريخ : پنجشنبه 10 شهريور 1401 ساعت: 12:27

نرم افزار GFI Help Desk

نرم افزار GFI Help Desk

 

با توجه به نیازمندی ها و مشکلات فراوان کاربران در سازمان ها نیاز به سامانه ای جامع جهت ثبت مشکلات کاربران و پاسخ دهی میباشد. نرم افزار GFI Help Desk با ارائه سیستم تیکتینگ جامع و قابلیت های دسته بندی ، تعیین وضعیت تیکت ها و قابلیت هماهنگی با انواع سامانه ها و چت آنلاین سبب میشود هرچه سریعتر به مشکلات کاربران رسیدگی شود. سیستم تیکتینگ این نرم افزار قابلیت های فراوانی همچون ارسال ایمیل مشکلات کاربران به سامانه تیکتینگ ، هماهنگی با ساماته های چت آنلاین ، نرم افزار های مانیتورینگ و غیره دارا میباشد و با ارئه کنسول جامع بر روی پلتفرم های مختلف سبب رسیدگی سریع و آسان به مشکلات کاربران میشود.

ویژگی های نرم افزار GFI Help Desk

این محصول با سیستم تیکتینگ پیشرفته جهت تسهیل فرایند های Help Desk بوده و مدیران شبکه با این نرم افزار به راحتی قادر به رسیدگی به مشلات کاربران خواهند بود. از ویژگی های بارز این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    • سیستم تیکتینگ پیشرفته و قابلیت دسته بندی و اولویت بندی تیکت ها
    • قابلیت تبدیل خودکار ایمیل مشکلات کاربران به تیکت
    • قابلیت اتصال به تلفن های سازمانی و نظرسنجی از کاربران
    • قابلیت هماهنگی با سامانه های چت آنلاین و شبکه های اجتماعی
    • قابلیت مشاهده تاریخچه تیکت های کاربران
    • قابلیت مدیریت پروفایل کاربران و اضافه کردن اطلاعات کاربران
    • پشتیبانی از قابلیت RestAPI و سازگار با اتوماسیون های اداری، نرم افزار های حسابداری و غیره

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات GFI با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار GFI Help Desk, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 104 تاريخ : شنبه 5 شهريور 1401 ساعت: 12:19

نرم افزار GFI FaxMaker Online

نرم افزار GFI FaxMaker Online

نرم افزار GFI FaxMaker Online یک پلتفرم آنلاین تحت وب جهت  ارسال و دریافت نمابر بوده و بدون نیاز به تجهیزات مختلف همچون سرور فکس ، خط تلفن ، کارت فکس و مودم سبب کاهش هزینه ها و سهولت استفاده میگردد. از مزایای این نرم افزار میتوان به گزارش گیری پیشرفته،استفاده از شماره های سازمانی و مجازی، بایگانی، ارسال و دریافت فکس ها از ایمیل و نرم افزار های دیگر ،ذخیره سازی در فرمت های مختلف و غیره اشاره کرد. با استفاده از این نرم افزار هزاران کاربر به صورت همزمان میتوانند بر روی سیستم عامل ها و پلتفرم های مختلف از سرویس فکس آنلاین استفاده کنند.

ویژگی های نرم افزار GFI FaxMaker Online

نرم افزار GFI FaxMaker Online با ارائه پلتفرم فکس پیشرفته آنلاین سبب مدیریت آسان فکس ها شده و با قابلیت های فراوان اعمال پالیسی، خودکارسازی فرایند ها و غیره انتخابی مطمئن جهت سرور فکس یر روی فضای ابری میباشد. از ویژگی های بارز این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  •  امکان ارسال فکس از پلتفرم آنلاین GFI FaxMaker Online به ایمیل و بالعکس
  • بدون نیاز به نصب و سرویس دهی به صورت آنلاین
  • قابلیت فشرده سازی فکس ها و دانلود به صورت گروهی
  • قابلیت استفاده از شماره سازمانی یا شماره جدید مجازی یرای سرور فکس
  • قابلیت شخصی سازی رابط کاربری
  • پشتیبانی از استفاده هزاران کاربر به صورت همزمان
  • پشتیبانی از پروتکل Transport Layer Security (TLS)
  • قابلیت مانیتورینگ لحظه ای فکس های ارسالی و دریافتی ، شماره های مورد استفاده ، فعالیت کاربران و غیره
  • هماهنگی با سرویس Microsoft Server Exchange Server ، Lotus Notes ، Office 365 ، Google Apps
  • قابلیت هماهنگی با پروتکل های میل سرور Pop3 ، Imap و SMTP

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات GFI با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار GFI FaxMaker Online, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 100 تاريخ : شنبه 5 شهريور 1401 ساعت: 12:15

نرم افزار GFI FaxMaker

نرم افزار GFI FaxMaker

نرم افزار GFI FaxMaker سرور فکس متمرکز جهت مدیریت، مانیتورینگ، ارسال و دریافت نمابر بوده و با امکانات بیشماری که در اختیار کاربران قرار میدهد سبب کاهش هزینه ها و افزایش کارایی میگردد. همچنین از مزایای ارسال و دریافت نمابر به این روش میتوان به قابلیت بایگانی، امکان ارسال و دریافت فکس ها از ایمیل و نرم افزار های دیگر ،ذخیره سازی در فرمت های مختلف و غیره اشاره کرد.

ویژگی های نرم افزار GFI FaxMaker

نرم افزار GFI FaxMaker با ارائه سرور فکس پیشرفته سبب مدیریت آسان فکس ها شده و با قابلیت های فراوان همچون ارسال و دریافت فکس ها به ایمیل ، اعمال پالیسی، خودکارسازی فرایند ها و غیره انتخابی مطمئن جهت سرور فکس در سازمان ها میباشد. از ویژگی های بارز این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه خرید محصولات GFI با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار GFI FaxMaker, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 137 تاريخ : پنجشنبه 3 شهريور 1401 ساعت: 13:28

نرم افزار GFI Languard

gfi langaurd

نرم افزار GFI Languard با اسکن دقیق شبکه قادر به شناسایی بدافزار ها و انواع تهدیدات امنیتی میباشد و با ارائه Pach های امنیتی برای تجهیزات و نرم افزار ها از بروز آسیب پذیری ها و تهدیدات امنیتی در سطح شبکه جلوگیری کرده. همچنین این نرم افزار با کنسول تحت وب قادر به مدیریت امنیتی وضعیت تجهیزات و سرویس های تحت شبکه بوده و با ارائه گزارشات جامع در فرمت های مختلف به صورت خودکار و دستی میباشد. GFI Languard با انواع سرور ها ، تجهیزات و سرویس های مایکروسافت ، سیسکو و غیره به راحتی هماهنگ شده و با ارائه نقشه جامع شبکه و مانیتورینگ لحظه ای فعالیت ها در سطح شبکه از بروز انواع مشکلات امنیتی در سازمان ها جلوگیری میکند.

ویژگی های نرم افزار GFI Languard

    • ارائه Patch های امنیتی برای سیستم عامل های ویندوز ، لینوکس و مک
    • ارائه Patch های امنیتی برای انواع نرم افزار های Microsoft ، Adobe و غیره
    • قابلیت ارائه نقشه و نمایش وضعیت تجهیزات بر روی نقشه
    • قابلیت مانیتورینگ پکت ها، پورت ها و ای پی ها در مبدا و مقصد
    • قابلیت هماهنگی و مانیتورینگ انواع تجهیزات شبکه ، سیستم عامل ها و ماشین های مجازی
    • قابلیت هماهنگی با Active Directory و مانیتورینگ وضعیت کاربران و تجهیزات در سطح Domain

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات محصولات GFI با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار GFI Languard, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 110 تاريخ : پنجشنبه 3 شهريور 1401 ساعت: 13:27

نرم افزار GFI Archiver

نرم افزار GFI Archiver

بصورت کلی نرم افزار GFI Archiver با بایگانی ایمیل ها و فکس های کاربران در یک سیستم جامع سبب جلوگیری از دست رفتن دیتا در سازمان ها میشود. در ادامه با قابلیت های این محصول بیشتر آشنا میگردیم.

ویژگی های GFI Archiver

نرم افزار GFI Archiver با سیستم ذخیره سازی پیشرفته جهت تسهیل فرایند های Archive بوده و مدیران شبکه با این نرم افزار به راحتی قادر به بایگانی دیتا خواهند بود. از ویژگی های بارز این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

    • افزایش کارایی میل سرور و کاهش استفاده از منابع
    • ذخیره سازی ایمیل ها در پایگاه داده SQL
    • قابلیت هماهنگی با سرویس های Microsoft Exchange ،Office 365 ،Google Apps و انواع میل سرور ها
    • سیستم مدیریت پیشرفته جهت بایگانی فکس ها و میل ها
    • قابلیت هماهنگی با GFI FaxMAker
    • پشتیبانی از پایگاه داده های مختلف
    • هماهنگی با میل سرور Exchange
    • قابلیت هماهنگی با Outlook
    • پشتیبانی از پروتکل IMAP و هماهنگی با سیستم عامل های مختلف
    • قابلیت single-instance storage (SIS) جهت جلوگیری از ذخیره داده های تکراری
    • قابلیت فشرده سازی فایل های Attachments
    • ایجاد لاگ از میل ها
    • قابلیت اعمال پالیسی جهت ذخیره سازی میل ها
    • افزایش امنیت میل سرور با پروتکل های رمزنگاری
    • قابلیت شاخص گذاری بر روی ایمیل ها جهت جستجوی سریعتر و تسریع فرایند ها
    • قابلیت بازیابی ایمیل های کاربران
    • قابلیت سازگاری با پلتفرم های مختلف و سیستم عامل های مختلف
    • پشتیبانی از اهراز هویت یکپارچه SSO

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات GFI با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار GFI Archiver, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 121 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 15:26

نرم افزار GFI MailEssentials

نرم افزار GFI MailEssentials

نرم افزار GFI MailEssentials با اسکن دقیق میل سرور از انواع هرزنامه ها و ایمیل های مخرب جلوگیری کرده و با قابلیت استفاده همزمان از 4 موتور قدرتمند آنتی ویروس Avira، Bitdefender، Kaspersky و CYREN به سرعت انواع هرزنامه ، ویروس ، تروجان ها و آسیب پذیری های دیگر را شناسایی کرده و با هماهنگی با انواع میل سرور های مختلف همچون Microsoft Outlook و ارائه کنسول مدیریتی جامع جهت مانیتورینگ ، گزارش گیری ، اعمال پالیسی و غیره سبب جلوگیری از بروز آسیب پذیری ها و تهدیدات امنیتی در میل سرور میشود. این نرم افزار با الگوریتم های تحلیل پیشرفته Directory Harvest Protection ، Spam Razor ، Bayesian Filtering ، Keyword-Checking ، Attachment-Checking و غیره توانایی تشخیص و جلوگیری از انواع ایمیل های مخاطره آمیز را دارا میباشد و مناسب جهت ایمن سازی و بالا بردن اعتبار میل سرور در سازمان های کوچک و متوسط میباشد.

ویژگی های نرم افزار GFI MailEssentials

    • مجهز به 4 موتور آنتی ویروس قدرتمند Avira، Bitdefender، Kaspersky و CYREN
    • قابلیت هماهنگی با Microsoft Outlook
    • قابلیت امن سازی Sender Policy Framework (SPF)
    • استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته و Machine Leaing جهت بررسی مهندسی اجتماعی ، الگو ها و کشف آسیب پذیری های جدید
    • دارای استاندارد های امنیتی PCI DSS،HIPAA ، SOX ، GLBA
    • قابلیت راه اندازی سرور های کلاستر جهت Fault Tolerance و High Availability
    • قابلیت ارائه گزارش در فرمت های متنی ، HTML و ارسال خودکار به ایمیل
    • مجهز به نرم افزار های متعدد امنیتی جهت جلوگیری از فیشینگ ، شناسایی بدافزار ها ، رمزنگاری و غیره
    • قابلیت تشخیص محتوای ایمیل ها و بررسی URL های مشکوک و جلوگیری از دسترسی به آن ها

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات GFI با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار GFI MailEssentials, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 111 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 15:26

محصولات GFI

gfi

شرکت GFI راهکارهای مناسبی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ارائه می دهد که مناسب برای مدیران شبکه می باشد که فرآیندهای کشف، مدیریت و امنیت شبکه، سیستم ها، برنامه های کاربردی و ارتباطات را در هر کجا که باشند را برای آنها راحت مینماید.

در حال حاضر نرم افزار های تولید شده توسط GFI را می توان در چهار گروه تقسیم بندی کرد:

  • محصولات بایگانی کننده و اسناد و سیستم Fax
  • راهکارهای امنیت شبکه
  • راهکارهای امنیت وب و میل سرور
  • راهکارها و سرویس مدیریت شبکه

در ادامه به معرفی مهم ترین محصولات این شرکت میپردازیم.

اسکنر امنیتی GFI Languard

در بحث معرفی ابزارهای امنیتی و اسکنرهای امنیتی بعد از Nessus ابزار GFI Languard را می توان به عنوان یکی از بهترین ها در این حوزه معرفی کرد که به شما پیشنهادهای در خصوص Patch های امنیتی که باید بر روی سرورها نصب شوند می دهد و همچنین فرآیند ارزیابی آسیب پذیری ها و بازرسی های امنیتی سرویس های شبکه را نیز انجام می دهد.

از امکانات اين نرم افزار مي‌توان به موار زير اشاره کرد:

  • ارزيابي نقاط ضعف شبکه و ارائه گزارش جامع از آنها
  • مديريت Patchهاي امنيتي
  • بازرسي دوره ای شبکه و نرم افزارهاي برروی آن
  • مديريت تجهیزات و منابع شبکه
  • مديريت تغييرات و تحليل ريسک درون شبکه

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات GFI با کارشناسان بازرگانی شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار کنند.

Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : محصولات GFI, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 103 تاريخ : سه شنبه 1 شهريور 1401 ساعت: 13:14

Nessus

اسکنر نسوس

اسکنر Nessus یک نرم افزار تست نفوذ آسیب پذیری سطح شبکه به شمار می آید که توسط شرکت امنیتی Tenable طراحی و توسعه داده شده است. نرم افزار مذکور یکی از قدیمی ترین اسکنر ها می باشد و طی سال های متوالی در نظر سنجی ها رتبه اول را در میان بهترین اسکنر ها به دست آورده است. نرم افزار اسکنر Nessus توسط میلیون ها کاربر در سراسر جهان به منظور شناسایی آسیب پذیری ها، پیکربندی های خط مشی و نرم افزارهای مخرب که مهاجمان برای نفوذ به شبکه شما استفاده می کنند، استفاده می شود.

کاربرد اصلی این اسکنر تشخیص آسیب پذیری ها در سطح شبکه می باشد. اسکنر Nessus در واقع یک برنامه تشخیص آسیب پذیری بوده و محیط کاربری آن به صورت Web Base می باشد.

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس Tenable با کارشناسان بازرگانی شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار کنند.

عملکرد Nessus

منظور از Web Application Scanning یعنی اینکه آسیب پذیری موجود بر روی برنامه های تحت وب سازمان ها که میتوان آنها رو با یکسری از ابزارهای Scanner پیدا کرد، بررسی نمایید. این ابزارها حتی کدهای مربوط به این نوع اپلیکیشن ها را آنالیز کرده و اگر مشکلی یا Attack خاصی وجود داشته باشد به شما اعلام میکند تا بتوانید به عنوان یه کارشناس امنیتی تصمیم بگیرید که چه برخوردی قرار در مقابل انها انجام بدید. ابزارهایی مثل Acunetix و Nessus و Nexpose و Nikto و Burp Suite چند تا از ابزارهای مهم این دسته هستند که میتونیم برای این کار از آنها استفاده شود.

 

 

Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : اسکنر نسوس, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 119 تاريخ : سه شنبه 1 شهريور 1401 ساعت: 13:13